Home · Články · Fórum · Luterán Blog December 05 2020 13:07:16
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

Reklama naša každodenná!

      Ľudia si zrejme navzájom neveria. Keby si verili, nemohla by existovať klamlivá reklama. Jeden druhému by prezradili, s ktorým výrobkom majú dobré, či zlé skúsenosti. A vlastne klasická reklama ako taká by potom ani nemala význam. Firma vyrábajúca kvalitné ponožky, by cestou televízneho šotu poďakovala zákazníckej verejnosti za priazeň. Konkurenčná firma vyrábajúca tiež kvalitné ponožky by tete Margite prostredníctvom obrazovky odkázala, že jej grátis zasiela najnovší model ako šitý na mieru pre jej kŕčové žily. Takáto idylka však v dravom podnikateľskom prostredí fungovať nemôže. Pravda, výnimky sa nájdu. Monopolný výrobca a distribútor elektrickej energie vás bude cestou televíznej obrazovky presviedčať ako ekologicky a úsporne k vám domov posiela "blahodárnu šťavu". Pohľad na mesačné inkaso vám potvrdí opak takejto "reklamy". V dnešnej dobe už ľudia nemajú čas ani na vzájomné stretnutia a niektoré reklamy už ani nie sú také klamlivé ako sú strašidelné. Dievčatko s pojazdným transfúznym stožiarom na kolieskach v temnej nemocničnej chodbe má vyvolať úzkosť pacienta zo straty obľúbenej zdravotnej poisťovne. Mimochodom, máte aj vy nejakú obľúbenú poisťovňu? To je podobne naivná otázka, ako keby ste si chceli vybrať obľúbený tunel pod Braniskom. Možnože v blízkej budúcnosti bude prístupný iba za nadštandardný príplatok. Vpredu bude utekať vodca so slovenskou vlajočkou v ruke a auto bezpečne prefrčí v tej magicky vytunelovanej diere, čo je viac zatvorená ako otvorená. Asi si už my, normálni ľudia, nepomôžeme. Reklama je novodobá sviňa všetkými masťami premazaná. Veď si len pozrite, čo v tej našej ponovembrovej reklame vidíte. Samé imaginárne veci z oblasti poisťovníctva, bánk a magických televízií. S tým by si normálni ľudia starosti robiť nemuseli. Trénované podvedomie sa na nezmysly nalákať nedá. Čo ale s druhou polovicou národa? Tú vymeniť nemožno. Tá, keď zbadá reklamu na poisťovňu, čo za prepis núka stovečku do ruky, otočí sa aj dvakrát. Aké tam získavanie klientov pomocou kvality a nadštandardu. Keby sa objavila poisťovňa núkajúca za prepis kvalitnú fľašu koňaku, basu piva a kartón cigariet, ojojój, tá by mala hneď prím na trhu s pečienkami pacientov. Veď to všetci aj tak a ešte aj solidárne zaplatíme. No a čo s mladými, ktorí nezažili socialisticko-komunistický štýl reklamy najprimitívnejšej a najstrašnejšej zároveň. Reklamní prisluhovači moci alias agenti ŠTB donášali na matku i otca svojho v mene mamonu. Na chvíľu nechajme najväčšiu špinu národa bokom a dúfajme, že naši mladí ešte dokážu naslúchať historickej pravde v podaní rodičov. Poďme my len k dnešku. Nehádžme hneď všetky poisťovne do jedného vreca. Možno niektorá z nich svojim klientom naozaj ponúka čosi viac. Len o tom nikto nikdy nepočul. A pritom by stačilo len trocha pohnúť rozumom. V telke by bežala reklama o tom, že ak nefajčíte, nepijete, máte kilogramy prislúchajúce vašej telesnej výške a v danom roku ste nemaródovali, poisťovňa vám vždy pred Vianocami vyplatí jednu pätinu peňazí, ktoré ste jej povinne zaslali. No vidíte, tak takúto normálnu reklamu a poisťovňu na Slovensku nenájdete! Kde je príčina takéhoto stavu? Odpoveď je jednoduchá, musíme sa znova vrátiť do nedávnej minulosti. U nás sa už dokonale zakorenili nezdravé javy ako dôsledok marazmu pred a ponovembrových čias. Prím hrajú mafiáni, ktorí mali jednoduchý zámer a ten sa im podarilo naplniť. Z nášho pohľadu chorý totalitný socialistický režim vštepoval do hláv primitívov reklamnú víziu o komunizme, ktorý im všetko poskytne zadarmo a bez obmedzenia. Šialenci hrajúci sa na vodcov v prvej etape likvidovali všetkých, ktorí neboli ochotní akceptovať ich choré nezmysly. V druhej etape socializmu šialenci budovali symboly moci v podobe veľkých pompéznych pamätníkov a čo najvyšších komínov. V tretej etape budovania prvý sled šialených vodcov vykapal a novým už dochádzala ideologická munícia. V štvrtej prednovembrovej etape sa zistilo, že novodobí komunistickí papaláši šialencov už len hrali a večer čo večer sa modlili pred nahrabaným dolárikmi, aby ich spolu s nimi Pánbožko zachránili pred hnevom ľudu. Podarilo sa. Prosím Vás, len už nepremýšľajte, kde sa podeli všetci tí blázni z tých bielych domov s emblémom kladiva a kosáka.

Komentáre

Žiadny komentár ešte nebol pridaný. Buďte prvý kto pridá komentár.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 2
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás