Reklama |
Tu je priestor pre Vašu reklamu. |
|
ING. BAŽANT VERSUS SKYLINK A PREČO ? NOVÉ INFO ! |
Keby mal Skylink viac takých zákazníkov ako je Ing. Oldřich Bažant, všetkým by sa ľahšie žilo a pracovalo.
Skylink by nemal toľko problémov, zákazníci by boli spokojní a študentky v Skylinku by vedeli čo majú robiť.
Stručne si zrekapitulujme o čo ide.
Ing. Bažant pravidelne platí Skylinku 11,80 eur mesačne balíček MULTI, za čo by si ho mali ako zákazníka vážiť, doslova " na rukách nosiť ".
Žiaľ, u Skylinku sa niečo zamotalo, zaslali mu upozornenie, že vraj nemá službu zaplatenú, pre istotu zaplatil, hoci vedel, že to má uhradené, ale boli sviatky, chcel mať istotu a pozerať programy.
Žiadnu istotu nezískal, iba zbytočné nervy, službu mu vypli, hoci v kredite má 23,60 eur !
Napísal do Skylinku, vysvetlil veci, zdvôvodnil, upozornil na nekorektné správanie a žiadal nápravu.
Namiesto okamžitej aktivácie a ospravedlnenia sa, prišla absurdná požiadavka, napíšte nám číslo karty !
Ing. Bažant zneistel, je to taktické zdržiavanie, komunikuje so správnou firmou, nemôže dôjsť k zneužitiu čísla karty ?!
Ako to celé dopadne, neviem.
Jedno je isté, keby pán Ing. Bažant žil v USA, advokáti by mu ponúkli bezplatné zastupovanie, hrozili by Skylinku médiami a žalobou a on by si pekne počkal na balík peňazí.
Tu na Slovensku je to žiaľ opačne, zákazníci platia čo nemajú, trpia psychicky a niekto si kdesi schovaný počíta obrovský balík peňazí.
P.S. Ing. Bažant prisľúbil zaslať info o aktuálnom priebehu ako Skylink "rieši" danú situáciu.
NOVÉ INFO !
Dnes poobede kartu Ing. Bažanta zablokovali úplne, nefungujú mu už ani ZÁKLADNÉ PROGRAMY !
Následne od Skylinku dostal email, kde mu oznámili, že programy mu aktivujú iba vtedy, ak si dá platbu INKASOM !
Pre istotu si zopakujme, že Ing. Bažant robil mesačné platby MULTI z účtu, Skylink s tým doteraz problém nemal, posledné dve platby sa odložili do kreditu a chcú od neho inkasný spôsob platby, hoci v kredite má zaplatené 2 x 11,80 eur ?!
PREČO !
 |
Komentáre |
, January 08 2014 15:25:28
naozaj ho ešte od 3 kráľov nezapojili? zlý sen |
, January 08 2014 18:45:30
Pred chvíľkou som hovoril s kolegom predajcom Skylink, poznáme sa roky rokúce.
Potvrdil, že sú takéto problémy, zrejme v systéme Skylink, po akomsi prenastavení.
U kariet CS Link, ale aj iných Skylink sa cez pôvodne platby SIPO platba nerealizuje a systém to "hodí" do kreditu.
Čo pán Okap napísal je pravda, kolega ma zaprisáhaval, aby som neprezradil jeho meno, firmu, má strach.
Ide mu aj o pár eur, ktoré denne zo Skylinku dostane ! |
, January 09 2014 07:48:00
Predajca Skylink, dnešný ranný email :
Prečo ? -Je jasné, že to celé smeruje k tomu, aby sa zlikvidovalo čo najviac predajcov Skylink.
Keď si dajú všetci SIPO, majú ich ako na lopate a potom to isté bolo u DIGI, na začiatku veľa montáží, roboty a potom stačí pár technikov na údržbu. |
, January 09 2014 08:18:34
Sipo platby skylinku nikdy nebudú fungovať lebo spojiť nepravidelný príchod mesačnej platby v mesiaci so zasielaním zápisov na kartu sa v súčasnom systéme Skylinku nedá. SIPO je splatné vždy do 30. dňa v mesiaci a to si technici v Ostrave neuvedomili. Dôchodcovia platia SIPO na pošte!!! Z platieb za SERPO prichádza jedno percentná marža, nič zaujímavé pre predajcov. Pre predajcov je zaujímavý len zákazník s problémom, ktorému môžu poskytnúť službu za úplatu, čo je legálne. Preto sa predajcovia nehrnú do riešenia situácie s problémami Skylinku, a nečakajme, že sa to zmení. Doplácajú stále len zákazníci, ktorí sú bezbranní, Ale možno aj to je v konečnom dôsledku len o peniazoch, lebo ročné platby fungujú bez problémov v súčinnosti s ready boxami. Jediný problém o ktorom skylink nevie je fakt, že v ready prijímači sa môže karta zablokovať tak, že ju box nevidí, ale v iných boxoch bez problému ide. Tu pomáha len reautorizácia karty v inom ready boxe.Nieje to často, cca 10 prípadov za rok som zaregistroval u mňa a kolegov v regióne.Keby si M7 zriadilo fórum pre svojich predajcov, vyriešili by mnoho múch svojho systému a nenasxxrali by zákazníkov.Zdá s , že sa cítia ako technickí borci aj so svojimi priateľmi z Irdeta, ale žiaľ je to zatiaľ amaterizmus |
, January 09 2014 08:31:02
Pán okap a ostatní predajcovia Skylink, vďaka za príspevky.
Máte zaručenú anonymitu, môžete reagovať v komentároch a posielať emaily, bude sa to vkladať do článkov.
Zatiaľ tu "umelec" neustále vkladá tie svoje "výtvory", ktoré sa musia pracne čistiť.
Našťastie už nemôže robiť "veľké grafické plochy". |
, January 09 2014 09:05:05
Pán okap, keď som si pozorne prečítal ešte raz Váš príspevok, tak z jednej Vašej vety je asi vystihnutá podstata toho, čo mi bolo nejasné aj v prípade Ing. Bažanta.
Píšete, že dôchodcovia platia SIPO na pošte, to ale nie je pravda, ak dáte Skylinku povolenie na SIPO, tak Vám pošta automaticky pošle na účet Skylinku PRAVIDELNE každý mesiac sumu, ktorú Skylink určí.
No a tu je asi tá podstata.
Pán Ing. Bažant totiž platil každý mesiac z účtu PRAVIDELNE 11,80 k určitému dátumu, ale z domu dával cez internetbanking osobne príkaz na úhradu.
Oni chcú to, aby to nebolo OSOBNE, ale AUTOMATICKY, teda NEKONTROLOVATEĽNE !!!
PREČO ASI ? |
, January 09 2014 09:14:44
To o čom hovoríte je Inkaso z účtu, ja platím SIPO tak isto ako dôchodcovia na pošte, je to tzv, Sústredené inkaso platieb obyvateľstva, mám tam RTVS koncesiu, plyn, elektrinu, keď som platil Digi, tak aj DigiTV platba tam bola |
, January 09 2014 09:20:37
Tieto Inkasá z účtu sú povinné pri využití akcie Digi za Skylink, kamarát to tak má zriadené a raz nemal dostatok prostriedkov na účte, tak platba neodišla, tak ho odpojili a v tejto chvíli mu tuším ide len balík Digital a zmluvný balík Multi mu odpojili, či platí ďalej neviem, opýtam sa ho... |
, January 09 2014 12:16:37
V Beneluxe sa zobudili od 1.2. hlásia budíček a funkčnú zákaznícku linku aj počas víkendov, zime bola dlhá, trvala 20 mesiacov od zavedenia serpa |
, January 09 2014 12:19:09
Pán okap, vďaka za info.
Takže SIPO je:
1. Buď automaticky, vtedy sa to sťahuje z účtu, človek nemusí robiť nič.
2. Príde mu šek a ide to uhradiť na poštu.
Dobre, postupne tomu rozumiem, len nerozumiem tomu, že prečo napríklad Ing. Bažant zaplatil cez účet ako vždy predtým, peniaze tam majú a nezapnú mu to.
Nútia ho do inkasa, nie je to nátlak, vydieranie ? |
, January 09 2014 12:30:44
Pán okap, to info o funkčnosti linky od 1.2. je vtip, alebo finta, že keď zaplatíte 19,20 eur, všetko už bude odrazu krásne fungovať ?
A keď to tak nebude, treba zvýšiť SERPO na 25 eur.
Teraz vážne, odkiaľ je to info ? |
, January 09 2014 13:07:54
http://www.digizone.cz/clanky/skylink-otevre-svou-zakaznickou-linku-od-unora-nove-i-o-vikendech/ |
, January 09 2014 18:31:29
Pán okap, vďaka za info.
Trošku ma pobavilo aj to, že linku budú môcť využívať i klienti sesterskej platformy CS Link.
Chcene, nechcene je to naozaj poriadne VTIPNÉ ! |
, January 09 2014 20:40:16
Umožniť niekomu inkasovať peniaze zo svojho účtu, či z peňaženky cez sipo, je prejavom značnej dôvery. U mňa M7 takúto dôveru rozhodne nemá a inkaso takejto zahraničnej firme nikdy nedovolím. Dožadovať sa inkasnej formy platenia je z ich strany prinajmenšom veľmi zvláštne.
Je potrebné posilniť ich zákaznícku linku, lebo nezvláda obrovský nápor záujemcov o ich služby a aktiváciu platených balíčkov? To asi ťažko. Riešia neustále pribúdajúce reklamácie na čoraz nekvalitnejšie služby. nespoľahlivejší systém a pochybné obchodné praktiky. Preto posilnenie "zákazníckeho servisu" na vybavovanie reklamácií považujem za negatívne. Reklamácia nie je služba, ktorú by zákazník potreboval. Zákazník potrebuje spoľahlivú službu a potom sa bez ich "servisu" zaobíde. |
, January 09 2014 21:32:02
Milan, vďaka za precízne objasnenie.
Myslím, že s tým, čo ste uviedli, možno iba súhlasiť.
Dostali sme sa do špirály, ktorá sa zrýchľuje práve kvôli tomu, aby ľudia a predajcovia už nemali čas a priestor myslieť na to, ako to kedysi fungovalo jednoducho a bezproblémovo.
Koľko tá telefónna linka ZARÁBA, to je predsa CIEĽ ! |
, January 11 2014 12:34:49
Posielam Vám podnet na článok o DVB-T2 http://www.digizone.cz/clanky/renesance-terestricke-televize-v-nemecku-rtl-ustupuje-od-zameru-odejit-z-dvb-t/ |
, January 11 2014 13:58:57
Pán okap, ďakujem za tip, článok pripravím.
Situáciu v Nemecku podrobne sledujem, v rámci svojich možností.
Mimochodom, dnes som mal z Nemecka návštevu a to Jozefa, ktorého poznáte tu z diskusných príspevkov.
Takmer hodinu sme diskutovali o SAT, TV a vôbec o živote a porovnávali sme.
8 rokov žil v Anglicku, teraz druhý rok je v Nemecku.
Bolo to zaujímavé a inšpirujúce stretnutie. |
|
Pridať komentár |
Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.
|
|
Prihlásenie |
Nie ste členom? Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s
Zabudli ste heslo? Pre získanie nového kliknite práve sem.
|
Kto je Online |
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online
Registrovaní členovia: 15,618
Najnovší člen: paFnovHiz
|
|